مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:402024-01-20اجتماعي

آلودگی صوتی در کدام مناطق شهروندان را آزار می دهد


براساس ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران، پایتخت هم اکنون در زمینه آلودگی صوتی با 10 منطقه در شرایط خطرناک، 11 منطقه آزاردهنده، 2 منطقه نامناسب برای کودکان و سالمندان و 3 منطقه سالم روبه رو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ براساس ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران، پایتخت امروز در 30 دی ماه 1402 در میان مناطق 22 گانه منطقه 18، افسریه، نیروهوایی، میدان خراسان، سعدی جنوبی، بزرگراه حکیم، بزرگراه همت، خیابان شهید گمنام، خیابان قزوین و تهرانپارس در شرایط خطرناک با رنگ قرمز در نقشه مشاهده می شود.

همچنین در این میان میدان نماز، بزرگراه امام علی(ع)، منطقه4، خیابان حافظ، میرداماد، بعثت، میدان بهاران، میدان الغدیر، شهرک گلها، میدان تهرانسر و شهران در شرایط آزار دهنده اعلام شد.

گفتنی است که پونک و میدان فتح با رنگ زرد در شرایط نامناسب برای کودکان و بزرگسالان قرار دارد و سه منطقه گلبرگ، اقدسیه و منطقه 22 در شرایط مناسب اعلام شد؛ این در حالی است که در روزهای گذشته منطقه 22 تهران در هر زمان با رنگ قرمز نمایان می شد اما هم اکنون با تغییر وضعیت اساسی در شرایط مناسب قرار گرفت.

قابل ذکر است که با این تفاسیر در شاخص شبانه (10 شب تا 7 صبح) هیچ مناطقی با رنگ سبز دیده نمی شود و تمامی مناطق در شرایط آزاردهنده یا خطرناک به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی صوتی در کدام مناطق شهروندان را آزار می دهد

آلودگی صوتی در کدام مناطق شهروندان را آزار می دهد