مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:052024-01-10سياسي

نوری قزلچه: نشست مجمع مجالس آسیایی با محوریت جنایات رژیم صهیونستی


عضو گروه مجمع مجالس آسیایی در مجلس گفت: جنایات رژیم صهیونستی در غزه و فلسطین و نگرانی هایی که در مورد نسل کشی و جنایات وحشیانه ای که در آنجا انجام می شود، - غلامرضا نوری قزلچه نماینده بستان آباد درمجلس اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، در مورد  نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) گفت:  اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی امروز چهارشنبه( 20 دی ماه) بعدازظهر با حضور رییس مجلس با حضور 16 کشور برگزار می شود.

  وی افزود: جنایات رژیم صهیونستی در غزه و فلسطین و نگرانی هایی که در مورد  نسل کشی و جنایات وحشیانه ای که در آنجا انجام می شود، محوریت اصلی نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) است.

عضو گروه مجمع مجالس آسیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجودی که کمتر از 2 ماه از نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی می گذرد ولی به علت شرایط اضطراری به وجود آمده در غزه، تصمیم گرفته شد که اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) را برگزار کنیم.

در تاریخ هفتم آذر ماه 1402 در جریان اولین روز برگزاری نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی در ترکیه، کشور فلسطین به عنوان رییس کمیته فلسطین، جمهوری اسلامی ایران به عنوان نایب رییس و اندونزی به عنوان گزارشگر انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری قزلچه: نشست مجمع مجالس آسیایی با محوریت جنایات رژیم صهیونستی

نوری قزلچه: نشست مجمع مجالس آسیایی با محوریت جنایات رژیم صهیونستی