مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:002023-12-29پزشكي

آغاز واکسیناسیون رایگان دام های کرمانشاه علیه بیماری تب برفکی


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز واکسیناسیون دام های سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی، از دامداران خواست واکسیناسیون دام ها را برای مقابله با شیوع این بیماری جدی بگیرند.

- آغاز واکسیناسیون رایگان دام های کرمانشاه علیه بیماری"تب برفکی" ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز واکسیناسیون دام های سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی، از دامداران خواست واکسیناسیون دام ها را برای مقابله با شیوع این بیماری جدی بگیرند.

دکتر حسین حیدری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از سال گذشته کار واکسیناسیون دامها برای مقابله با شیوع بیماری تب برفکی دو مرحله ای شده، گفت: مرحله اول واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی بین دام های مناطق روستایی و عشایری استان در نیمه اول سال انجام شده و مرحله دوم آن هم از چند روز گذشته شروع شده و تا آخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

حیدری با اشاره به واکسیناسیون رایگان دام های سبک و سنگین مناطق روستایی و عشایری استان علیه تب برفکی، گفت: پیش بینی می شود در این مرحله سه میلیون نوبت سر واکسیناسیون دام سبک و 100 هزار نوبت سر واکسیناسیون دام سنگین علیه این بیماری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون رایگان دام های کرمانشاه علیه بیماری تب برفکی

آغاز واکسیناسیون رایگان دام های کرمانشاه علیه بیماری تب برفکی