مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 21:552024-01-17بين الملل

عطوان: پیام ایرانی قوی به واشنگتن و تل آویو ارسال شد


یک رسانه عربی در یادداشتی ابعاد مختلف حمله موشکی اخیر ایران به مقرهای تروریستی و پیام های این حمله برای آمریکا و رژیم صهیونیستی را بررسی کرد.

- یک رسانه عربی در یادداشتی ابعاد مختلف حمله موشکی اخیر ایران به مقرهای تروریستی و پیام های این حمله برای آمریکا و رژیم صهیونیستی را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رای الیوم در یادداشتی به قلم عبدالباری عطوان نویسنده سرشناس جهان عرب و سردبیر این روزنامه نوشت: حمله موشکی سپاه پاسداران ایران و هدف قرار دادن مقر موساد در اربیل و مراکز نیروهای معارض و هم چنین مقرهای داعش در ادلب و دیگر مناطق سوریه نشان دهنده تحول هجومی ایرانی بی سابقه است؛ این تحول به دلیل استفاده از موشک های زیاد و نقطه زن نیست بلکه به دلیل نوع استفاده از موشک ها، پیام های این حمله و طرف هایی که این پیام ها برای آن ها است.

نویسنده به پنج نکته اساسی در این حمله اشاره کرده و آورده است: نکته اول این است که سپاه برای اولین بار است که از موشک های دقیق و نقطه زن استفاده کرد و به اهداف خود در مسافت هزار و 230 کیلومتری و اربیل واقع در شمال عراق رسیده است.

نکته دوم؛ این حمله پاسخی انتقامی دوگانه به ترورها و اقدامات تروریستی علیه ایران در داخل و خارج است؛ پاسخ انتقامی به حمله تروریستی در کرمان و در نزدیکی مزار شهید قاسم سلیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: پیام ایرانی قوی به واشنگتن و تل آویو ارسال شد

عطوان: پیام ایرانی قوی به واشنگتن و تل آویو ارسال شد