مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 08:102024-01-02سياسي

رتبه 32 استان زنجان در وقوع جرم


استان زنجان به لحاظ برخورداری از مردم متدین و قانون مدار و تلاش مسؤولان رتبه 32 کشوری را در وقوع جرایم دارد که بسیار ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت الاسلام علی فرجی برحق، در دومین جلسه کمیته تعاملی دادگستری کل استان با ضابطین، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: استان زنجان به لحاظ برخورداری از مردم متدین و قانون مدار و تلاش مسئولان رتبه 32 کشوری(31 استان و کیش) را در وقوع جرایم دارد که بسیار ارزشمند است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه  سرقت امنیت روانی جامعه را مخدوش می کند افزود: سخت گیری با سارقان حرفه ای در برقراری امنیت روانی جامعه بسیار مؤثر است.

وی اظهار کرد: سیاست کلی استان برخورد جدی با سارقان و مبارزه با سرقت است و ارفاقات قانونی برای همه محکومین  یکسان نیست و سارقان حرفه ای از این ارفاقات محروم اند.

  علی فرجی برحق با بیان اینکه بر اساس گزارش ضابطان برخی از سارقین در استان غیربومی و از سایر استان ها هستند، تأکید کرد:  برخورد جدی و سخت گیرانه با سارقان باعث خواهد شد تا سارقان از سایر استان ها در استان اقدام به سرقت نکنند که توجه به این امر با جدیت در دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 32 استان زنجان در وقوع جرم

رتبه 32 استان زنجان در وقوع جرم