مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:502024-01-01اقتصادي

تعادل عرضه و تقاضا به بازار شیرخشک بازگشت


سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه به دنبال اقدامات انجام شده، تعادل عرضه و تقاضا به بازار شیرخشک بازگشته و اکنون شرایط پایدار است، در عین حال تاکید کرد که تنها محل معتبر عرضه شیرخشک، - سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه به دنبال اقدامات انجام شده، تعادل عرضه و تقاضا به بازار شیرخشک بازگشته و اکنون شرایط پایدار است، در عین حال تاکید کرد که تنها محل معتبر عرضه شیرخشک، داروخانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سجاد اسماعیلی ضمن توضیح اقدامات انجام شده جهت رفع کمبود شیرخشک طی ماه های گذشته، گفت: در یک ماه و نیم اخیر مانور بازرسی و نظارتی خوبی نیز از شرکت های توزیع کننده در استان ها و همچنین از داروخانه ها داشته ایم.

به دنبال این بازرسی ها در صورتی که مشخص می شد موجودی شیرخشک در شرکت های پخش به حد معمولی رسیده، همانجا برنامه توزیع برای داروخانه ها با همکاری مدیر شرکت مربوطه و از سوی بازرسان سازمان غذا و دارو صورت گرفته است.

وی افزود: این امر سبب شد که توزیع با سرعت بیشتری صورت گیرد و بر همین اساس هم در آذر ماه به توزیع 12 میلیون و 600هزار قوطی شیرخشک رسیدیم.

بنابراین دیگر مشکلی در بازار شیرخشک نداریم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه تولیدگان داخلی به صورت دو شیفت و بعضا سه شیفت فعالند، افزود: همچنان روزهای تعطیل نیز برنامه توزیع ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعادل عرضه و تقاضا به بازار شیرخشک بازگشت

تعادل عرضه و تقاضا به بازار شیرخشک بازگشت