مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:452024-01-01ورزشي

شیرقوی: گروه خطرناکی فدراسیون را مدیریت می کنند/ باید دو و میدانی جراحی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن شیرقوی پیشکسوت و قهرمان پیشین دو و میدانی آسیا در گفتگو با ما از شرایط عجیب و غریب این روز های دو و میدانی گفت، - پیشکسوت دو و میدانی کشورمان اظهارات جالبی درباره شرایط این روز های دو و میدانی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو ، حسن شیرقوی پیشکسوت و قهرمان پیشین دو و میدانی آسیا در گفتگو با ما از شرایط عجیب و غریب این روز های دو و میدانی گفت، او صحبت هایش را اینطور آغاز کرد:2 سال عضو تیم ملی، سرپرست تیم ملی، سرپرست کمیته ماراتن و نیمه مارتن بودم و مدتی هم به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت می کردم، هدف من از این صحبت ها درد و دلی خطاب به وزیر ورزش و خانواده دو و میدانی است، 4 سال مانده به المپیک باید به فکر کسب سهمیه بود، اما فدراسیون دو و میدانی خواب و در هرج و مرج بود.

او افزود: یک گروه خطرناک که  سردسته شان افشین داوری است این افراد را در کنار هم جمع کرده است، این گروه خطرناک فدراسیون را مدیریت می کنند و امیدوارم هرچه سریعتر وزارت ورزش و بازرسان به این مسئله ورود کنند تا ببینند چه کسی عهده دار تصمیم گیری برای جوانان ما هستند.

جوانان بی انگیزه شده اند که دلیل آن هم نحوه مدیریت این افراد است چرا که آن ها فساد مدیریتی دارند، دست کجی می کنند، از مجموعه اخراج می شوند، اما دوبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرقوی: گروه خطرناکی فدراسیون را مدیریت می کنند/ باید دو و میدانی جراحی شود

شیرقوی: گروه خطرناکی فدراسیون را مدیریت می کنند/ باید دو و میدانی جراحی شود