مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:452023-12-31اقتصادي

معدوم سازی 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی در اردستان


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان از معدوم سازی بیش از 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم و غیرقابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان از معدوم سازی بیش از 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم و غیرقابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

سعید راعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در 9 ماهه ابتدای سال جاری تعداد 2819 رأس دام سبک و 310 رأس دام سنگین در کشتارگاه دام مشترک اردستان - زواره کشتار شده که با نظارت بهداشتی صورت گرفته توسط ناظر بهداشتی این شبکه مقدار 1871 کیلوگرم فراورده خام دامی ناسالم از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی افزود: با بازرسی های انجام شده از کشتارهای کشتارگاه مشترک، چهار رأس دام سبک و یک نفر شتر بالغ، به صورت کامل و همچنین مقدار 1557 کیلوگرم انواع احشای خوراکی(دل، جگر، قلوه و .

)، دامی ناسالم از چرخه مصرف انسانی حذف و معدوم شده است.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان با بیان اینکه دامپزشکی به عنوان مهم ترین ارگان نظارتی در فرآیند تولید و عرضه بهداشتی فرآورده های خام دامی، وظیفه صیانت از بهداشت عمومی جامعه و تأمین سلامت و امنیت مواد غذایی با منشأ دامی را بر عهده دارد، تصریح کرد: شبکه دامپزشکی با تمام توان خود تلاش می کند تا آنچه که بر سر سفره غذایی شهروندان قرار می گیرد محصولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی در اردستان

معدوم سازی 1800 کیلوگرم فرآورده خام دامی در اردستان