مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 11:352024-01-19اقتصادي

تخصیص 80 میلیارد ریال برای آبرسانی سیار در سیستان و بلوچستان


80 میلیارد ریال برای آبرسانی سقایی به وسیله تانکر به روستاهای فاقد شبکه آب این استان اختصاص یافت تا مشکلات این بخش برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان،  محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار کرد: بعلت کاهش بارندگی ها در سیستان و بلوچستان و بروز مشکلات در حوزه آب، همه باید در مصرف بهینه آب کمک کنند، چون بیشتر هزینه هایی که الان انجام می شود در بخش آبرسانی است.

وی بیان کرد: به منظور تامین منابع آب در سیستان و بلوچستان در دانشگاه یک کارگروه علمی تشکیل شده که منابع آبی را رصد می ‍کنند که از کدام منابع آبی در کجاها استفاده کنیم.

استاندار گفت: بخشی از آب مورد نیاز استان از طریق انتقال آب از دریای عمان و بخشی هم از منابع آبی زیر زمینی تامین می شود.

کرمی افزود: استفاده از آبهای زیر زمینی در سیستان و بلوچستان یک برنامه اصولی و دقیق می خواهد که مورد بررسی قرار گیرد تا کارها به خوبی به پیش برود.

وی تصریح کرد: در بخش آبرسانی بعضی از روستاهای ما آب ندارند و روستایی که نه کشاورزی، نه دامداری و نه آب دارد در قالب یک روستا تعریف نمی شود بلکه یک روستا باید مولد باشد، خیلی از روستاهایی که آبرسانی سیار می شود آب دارند اما اعلام می شود که انتقال آب با تانکر برای مصارف شرب بوده که در این روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 80 میلیارد ریال برای آبرسانی سیار در سیستان و بلوچستان

تخصیص 80 میلیارد ریال برای آبرسانی سیار در سیستان و بلوچستان