مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 07:252023-12-31فرهنگي

مترو رایگان برای بانوان در تهران


استفاده از مترو و اتوبوس برای بانوان در هفته بزرگداشت زن رایگان است.

- جی پلاس؛ مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: در هفته بزرگداشت زنان، این قشر می توانند از برخی امکانات مانند مترو و اتوبوس، امکانات رفاهی اراضی عباس آباد، اکران فیلم در پردیس های سینمایی، امکانات ورزشی سازمان ورزش، امکانات تفریحی برج میلاد تحت پویش قدردانیم به صورت رایگان بهره مند شوند.

طبق گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مریم اردبیلی اظهار کرد: مجموعه ای از افتتاح ها را در هفته زن بویژه در شنبه های افتخار و امید با گشایش زیرساخت های تازه مرتبط با حوزه بانوان شهر تهران شاهد خواهیم بود همچنین بهسازی زیرساخت های قدیمی مرتبط با زنان کلید خورد که در واقع سال آینده را می توان نهضت بهسازی همه مجموعه های زنان نامید.

وی با اشاره به نامگذاری ایام هفته بزرگداشت مقام زن هم اظهار کرد: برای بسط پویش قدردانیم برنامه ریزی هایی صورت گرفته؛ از جمله برنامه ریزی های رسانه ای که بهره مندی از فضای مجازی، رسانه های محیطی، تلویزیون محورهای اصلی آن است.

اردبیلی ادامه داد: همچنین تلاش کردیم تا زنان و مادران به صورت رایگان از برخی امکانات مانند بلیت رایگان مترو و اتوبوس، امکانات رفاهی اراضی عباس آباد، اکران فیلم در پردیس های سینمایی، امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو رایگان برای بانوان در تهران

مترو رایگان برای بانوان در تهران