مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:252024-01-11سياسي

فولاد هرمزگان نخستین تولیدکننده فولاد سبز در ایران خواهد شد


با به کارگیری هیدروژن در فرایند احیا مستقیم، فولاد هرمزگان به زودی به نخستین تولیدکننده فولاد سبز در ایران و عاری از آلایندگی کربنی تبدیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عطاالله معروفخانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان امروز در حاشیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران بیان کرد: مجتمع فولاد مبارکه در حوزه بومی سازی و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در سطح کشور پیشرو بوده و طبیعتا به همین دلیل و دیدگاه مدیریت ارشد این شرکت در حوزه بومی سازی، شاهد برنامه ریزی های بسیار خوب و برداشتن گام های دقیق و منحصربه فرد در ایران بودیم.

وی افزود: به تبعیت از سیاست های هلدینگ فولاد مبارکه، شرکت های زیرمجموعه گروه نیز در زمینه بومی سازی حرکت های موثری را آغاز کردند و فولاد هرمزگان نیز قدم های بزرگی برداشته است.

خوشبختانه طی دو سال گذشته شاهد امضای تفاهم نامه های متعددی با شرکت های دانش بنیان به منظور بومی سازی و حرکت به سمت داخلی سازی برخی قطعات و تجهیزات بودیم.

  مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به حرکت جهانی صنعت فولاد به سمت تولید فولاد سبزخاطرنشان کرد: فولادسازان  بزرگ دنیا تا پایان سال 2050 میزان انتشار دی اکسید کربن خود را به صفر برسانند و فولاد سبز تولید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد هرمزگان نخستین تولیدکننده فولاد سبز در ایران خواهد شد

فولاد هرمزگان نخستین تولیدکننده فولاد سبز در ایران خواهد شد