مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:252024-01-02دانش

افزایش 10 درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد در استان سمنان


رییس دانشگاه آزاد استان سمنان از افزایش 10 درصدی دانشجویان واحدهای این استان در ترم جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 16 هزار دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد استان مشغول به تحصیل هستند.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه آزاد استان سمنان از افزایش 10 درصدی دانشجویان واحدهای این استان در ترم جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 16 هزار دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد استان مشغول به تحصیل هستند.

منصوری در نشست خبری 12 دی ماه با اصحاب رسانه با اعلام این خبر اظهار کرد: رشد بیش از 10 درصدی دانشجویان در دانشگاه های آزاد نتیجه تحول در دانشگاه و تغییر رویکردها به جذب دانشجویان در این دانشگاه است.

وی از وجود پنج واحد و دو مرکز دانشگاه آزاد در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر پنج واحد دانشگاه آزاد در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر و دو مرکز دانشگاه آزاد در ایوانکی و شهمیرزاد وجود دارد.

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد استان با بیان اینکه دانشگاه آزاد استان یک مجموعه بزرگ است، ادامه داد: علاوه بر 16 هزار دانشجو، این دانشگاه در سطح استان دارای 540 عضو هیات علمی و بیش از 740 نیرو در بخش اداری است.

وی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد در سطح این استان در 670 رشته دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد در استان سمنان

افزایش 10 درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد در استان سمنان