مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 23:052024-01-02حوادث

سارقان مسلح گوش بُر در ایستگاه مرگ


حکم اعدام پنج سارق غیربومی که 14 فقره سرقت مسلحانه در استان های مختلف کشور مرتکب شده بودند، سحرگاه دوشنبه در زندان مرکزی کرج به اجرا درآمد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری استان البرز گفت: این افراد سرقت های متعدد مسلحانه، خشن، مقرون به آزار و راهزنی در استان البرز و سایر نقاط کشور داشتند که رسیدگی به پرونده آنها با گزارشی مبنی بر وقوع سرقت احشام به صورت مسلحانه آغاز شد و موضوع با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب نظرآباد در دستور کار ویژه دادگستری کل استان و پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

 با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه، پنج متهم پرونده در محل سکونت خود در یکی از استان های غربی کشور شناسایی و بازداشت شدند؛ در تحقیقات و بازجویی ها، مشخص شد این گروه علاوه بر چهار فقره سرقت مسلحانه احشام، 14 فقره سرقت مسلحانه دیگر از کامیون ها، تریلی های حامل تیرآهن و میلگرد و راهزنی در جاده های کشور با انواع سلاح های سرد و گرم مانند کلاشنیکف دارند.

 وی با تشریح شیوه ارتکاب سرقت احشام توسط این باند گفت: معمولاً چند روز قبل از انجام سرقت، یکی از متهمان به محل دامداری مراجعه و به بهانه خرید دام، محل را ارزیابی و پس از چند روز با همدستان خود، شبانه به محل مراجعه و با بستن دست و پای مالک، نگهبان یا چوپان و تهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مسلح گوش بُر در ایستگاه مرگ

سارقان مسلح گوش بُر در ایستگاه مرگ