مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 17:362023-12-27سياسي

سیستان و بلوچستان نماد وحدت ملی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عصر امروز کاظم غریب آبادی در نشست هم اندیشی با معتمدان بزرگان و سران طوایف استان گفت: نخبگان و سران طوایف و علمای دینی در استانی مانند سیستان و بلوچستان در حل و فصل اختلافات، ارائه مشورت های دقیق و صحیح به مسوولان استانی و محلی، اطلاع رسانی و ارائه تحلیل های صحیح به مردم و کمک به حل چالش ها و بحران ها نقش اساسی ایفا می کنند.

غریب آبادی افزود: نگاه حاکمیت به مردم سیستان و بلوچستان مبتنی بر این است که مردم این منطقه میهن دوست، حامی انقلاب و نظام و مدافع امنیت هستند، به همین دلیل دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین مردم این استان و ایجاد تفرقه هستند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ وقت به مردم سیستان و بلوچستان به عنوان تهدید نگاه نشده بلکه این استان یک فرصت است، چرا که در مقاطع مختلف از جمله اغتشاشات و فعالیت های گروهک های مختلف، خودشان را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه تصریح کرد: محرومیت های سیستان و بلوچستان از قبل از انقلاب به قدری زیاد است که هرچه تلاش کنیم، باز هم از حد مطلوب فاصله داریم، برای همین توسعه استان برای مسئولین و نظام یک دغدغه و اولویت شده است.

در همین راستا، توجهات دولت به سیستان و بلوچستان نیز بسیار بیشتر شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان نماد وحدت ملی است

سیستان و بلوچستان نماد وحدت ملی است