مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:102023-12-24سياسي

چتر حمایتی موسسه خدمات درمانی بسیجیان قزوین بر سر زوج های نابارور آبیک


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با اشاره به طرح ملی رویش امید گفت: زوج های نابارور شهرستان آبیک می توانند از خدمات موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان قزوین بهره مند شوند.

- سرهنگ مهدی علی زمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با توجه به بند 4 سیاست های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقاء پویایی و بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری و با توجه به اینکه توسعه جمعیت، مساله ­ای بنیادین در امر سیاستگذاری و برنامه ریزی آینده محسوب می شود، حل مشکلات و موانع رشد جمعیتی از جمله حل مشکل ناباروری می تواند تأثیر بسزایی در افزایش نرخ رشد جمعیت گذاشته و آینده ­ای روشن را برای کشور رقم بزند.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری در زمینه فرزندآوری و افزایش جمعیت موسسه خدمات درمانی بسیجیان طرح رویش امید استان قزوین با هدف توسعه دسترسی همه افراد جامعه هدف به خدمات درمان ناباروری را در دستور کار خود قرار داده که زوج های نابارور شهرستان می توانند از خدمات این موسسه بهره مند شوند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک ادامه داد: از سوی این موسسه ضمن ارتقاء سلامت زوجین در سایر ابعاد سلامت آنان مانند ابعاد اجتماعی، روانی و معنوی خانواده گام لازم برداشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایتی موسسه خدمات درمانی بسیجیان قزوین بر سر زوج های نابارور آبیک

چتر حمایتی موسسه خدمات درمانی بسیجیان قزوین بر سر زوج های نابارور آبیک