مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 21:002024-01-08سياسي

نقش فرادینی شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم بر کسی پوشیده نیست


دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی اظهار کرد: نقش فرادینی حاج قاسم در مبارزه با تروریسم سازمان یافته تکفیری ها و صهیونیست ها در منطقه، بر کسی پوشیده نیست و نگاه حاج قاسم به دلیل برخورداری از یک منظومه منسجم فکری و عقیدتی و دیدگاه همه جانبه در مبارزه با .

- دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی اظهار کرد: نقش فرادینی حاج قاسم در مبارزه با تروریسم سازمان یافته تکفیری ها و صهیونیست ها در منطقه، بر کسی پوشیده نیست و نگاه حاج قاسم به دلیل برخورداری از یک منظومه منسجم فکری و عقیدتی و دیدگاه همه جانبه در مبارزه با استعمار از وی یک فرمانده با نگاه انسانی ساخته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در همایش وبیناری با عنوان حاج قاسم از منظر بزرگان ادیان و مذاهب که بصورت مجازی با شرکت شخصیت های برجسته سیاسی و بین المللی برگزار شد تاکید کرد: شهید سلیمانی با ترسیم چهره واقعی استکبار و استعمار ، اهداف واقعی و نیات پلید رژیم سلطه و صهیونیزم جهانی را برای مردم منطقه و بین الملل تبیین و تفسیر کرد.

در پیام ولایتی به این شرح است: با عرض سلام خدمت همه میهمانان گرامی، در ابتدا اقدام رذیلانه و تروریستی در کرمان و شهادت جمعی از هموطنان عزیز را تسلیت می گویم و پیروزی های جبهه مقاومت در مقابله با رژیم کودک کش صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فرادینی شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم بر کسی پوشیده نیست

نقش فرادینی شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم بر کسی پوشیده نیست