مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:262023-12-29سياسي

بی توجهی مناطق نفت خیز جنوب به دستور وزیر نفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامشیر، حجت الاسم سید سلمان هاشمی امام جمعه رامشیر ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد امام خمینی(ره) با توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: در سفر وزیر نفت به شهرستان رامشیر یکی از مواردی که در، جلسه مطرح شد این بود که با توجه به منابع و ذخایر متعدد و غنی نفت و گاز در شهرستان رامشیر، دفتری تحت عنوان، دفتر نفت در این شهرستان دایر شود.

وی با اشاره به اینکه وزیر نفت نیز دستور اکید به انجام آن دادند، خاطرنشان کرد: بنا شد که نماینده ای تام الاختیار از سوی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب، در این دفتر به کارگیری شود.

امام جمعه رامشیر تصریح کرد: متأسفانه با وجود اینکه چندین ماه از تصویب این دستور وزیر نفت گذشته است، ولی کاری صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: انتظار داریم مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب سریعاً جهت دایر کردن دفتر نفت با اختیار کامل، جهت شرکت در جلسات عمرانی و فرهنگی شهرستان رامشیر اقدام کند، تا مردم محروم شهرستان ثمرات نفت خیز بودن شهرستان را احساس کنند.

هاشمی بیان کرد: مانند چنین دفتری در شهرهای نفت خیز استان خوزستان سالیان سال است که دایر شده که در تمامی جلسات، نماینده نفت، حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مناطق نفت خیز جنوب به دستور وزیر نفت

بی توجهی مناطق نفت خیز جنوب به دستور وزیر نفت