مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 13:312024-01-19سياسي

امام جمعه قم: در انتظار فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در نماز جمعه قم که در مصلای قدس برپا شد، با بیان اینکه ما در دنیا و آخرت به دنبال سعادتمندی هستیم اما موانعی سر راه سعادتمندی قرار دارد، اظهار کرد: غفلت از مسائل مهم و خطرناک که باعث می شود انسان به کج راه برود و مسیر سعادت را گم کند و راه دیگری را در زندگی برگزیند مانعی برای سعادتمندی است.

وی با اشاره به راهکارهای مبارزه با غفلت اضافه کرد: غفلت راه خطرناکی است که مسیر سعادت را می بندد اما انسان می تواند با توجه به هدف نهایی آفرینش از غفلت درامان بماند.

امام جمعه قم توجه به عواقب غفلت را از دیگر راهکارهای در امان ماندن از غفلت دانست و گفت: اگر بخواهیم فردی را نسبت به خطر اعتیاد هشدار دهیم می گوییم که آیا نمی بینید که فلان فرد که درگیر اعتیاد است چگونه زندگی اش به تباهی کشیده شده است؟ وی با اشاره سخنی از پیامبر اسلام(ص) گفت: ایشان می فرمایند که غفلت موجب غرور انسان می شود و بستر نابودی انسان را فراهم می سازد؛ امیرالمؤمنین(ع)  در خطبه 108 می فرمایند که یکی از فلسفه های بعثت پیامبر اسلام(ص) این بوده است که دارو به دست به دنبال این باشند که مواضع غفلت کجاست و آنجا دارو قرار دهند تا غفلت از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: در انتظار فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی هستیم

امام جمعه قم: در انتظار فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی هستیم