مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:402024-01-08سياسي

آزادی 27 زندانی جرایم غیرعمد در اسلامشهر


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر گفت: به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسلامشهر و با کمک خیرین 27 زندانی جرایم غیرعمد از بند رهایی یافته و به آغوش خانواده بازگشتند.

- سعید دوستی نژاد دادستان عمومی و انقلاب درگفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسلامشهر و با کمک و مساعدت خیرین و ارفاقات قانونی طی روزهای اخیر و به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) 27 نفر از محبوسین جرایم غیرعمد از بند رهایی یافته و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

  وی افرود: در بازدیدی که به همراه تعدادی از قضات از زندانهای استان با همراهی رییس کل دادگستری استان تهران انجام شد، در دیدار و گفتگو با تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد مسائل و مشکلاتی  مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که با پیگیری های بعمل آمده و با ارفاقات قانونی و همچنین از محل کمکهای خیرین و جلب رضایت شاکیان، زمینه آزادی این 27 نفر فراهم شد که در ایام ولادت سرور بانوان عالم، این افراد گرفتار از بند رهایی یافته و به جمع خانواده هایشان بازگشتند.

  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: با توجه به اینکه با زندانی شدن یک فرد مسائل و مشکلاتی زیادی در زمینه های مختلف برای خانواده و بستگان این زندانی بوجود می آید، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 27 زندانی جرایم غیرعمد در اسلامشهر

آزادی 27 زندانی جرایم غیرعمد در اسلامشهر