مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:252023-12-30سياسي

پنج وزیر به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند


پنج وزیردر هفته جاری به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند که ارائه گزارش و پاسخ به سوالات نمایندگان از دستورات کاری وزرا در این کمیسیونهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا،کمیسیون های تخصصی مجلس در روزهای شنبه تا چهارشنبه هفته جاری تشکیل می شوند که دستورکار کمیسیون های مجلس به شرح زیر است:  وزیر جهاد کشاورزی و معاونین در روز سه شنبه ، درخصوص بررسی آخرین وضعیت رصد خانه کشاورزی، مدیریت ذخایر راهبردی کالاهای اساسی، اخذ مابه التفاوت از اعضای زنجیره تامین و توزیع کالاهای اساسی درکمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی جلسه خواهد داشت.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور الف) استماع گزارش نحوه تخصیص و پرداخت یارانه ها ب) بررسی آخرین وضعیت اجرای احکام قانونی مربوط به ایجاد و توسعه پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان در کمیسیون اقتصادی مجلس در روز دوشنبه نشست خواهند داشت.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در روز دوشنبه به منظور استماع گزارش عملکرد حوزه های مرتبط در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حاضر خواهد شد.

امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه  برای پاسخ به سوال چهار نماینده در روز یکشنبه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر خواهد شد که به شرح زیر است: 1-ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج وزیر به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند

پنج وزیر به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند