مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:152024-01-07سياسي

جنایات تروریست ها در کرمان بازتاب شکست صهیونیست ها در غزه بود


جنایات ترورریست ها در کرمان بازتاب شکست صهیونیست ها و فرار آنها از بی آبرویی در غزه بود.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه زرندیه گفت: جنایات ترورریست ها در کرمان بازتاب شکست صهیونیست ها و فرار آنها از بی آبرویی در غزه بود.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اقدام کور و بزدلانه عوامل استکبار با برنامه ریزی و مدیریت غده سرطانی جهان اسلام، رژیم اشغال گر قدس، در سالگرد شهادت سردار سلیمانی هرگز نمی تواند بین صفوف به هم پیوسته ملت بزرگ و انقلابی ایران گسست ایجاد کند.

وی بیان کرد: تجربه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ثابت کرده است که این اقدامات باعث اتحاد و یکپارچگی و ولایت مداری و ولایت پذیری بیشتر عموم مردم خواهد شد و این دست جنایات، خللی در اراده پولادین این ملت ایجاد نخواهد کرد.

امام جمعه زرندیه با تاکید بر اینکه امروز مکتب شهید سلیمانی دنیا را تسخیر کرده است، اظهار کرد: استکبار جهانی از مکتب شهید سلیمانی هراس دارد و اساسا در هر نقطه از این دنیا ندای جبهه حق سرداده شود مستکبران در پوشش جبهه باطل به دنبال خاموش کردن آن هستند اما زهی خیال باطل که پیروزی حق بر باطل وعده الهی است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت این حادثه متوجه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس و خبیث صهیونیستی است، تصریح کرد: آمریکا و اسراییل عامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات تروریست ها در کرمان بازتاب شکست صهیونیست ها در غزه بود

جنایات تروریست ها در کرمان بازتاب شکست صهیونیست ها در غزه بود