مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 00:002024-01-07سياسي

شهادت لباس تک سایز پسرانه نیست!


چه کسی فکرش را می کرد بعد از تصویر سردار سیدرضی قاب عکس دختری 20 ساله بنشیند میان حجله معراج الشهدا!همان عکسی که اولین بار همه ما را با فائزه آشنا کرد.

- گروه زندگی؛ زینب نادعلی: چه کسی فکرش را می کرد بعد از تصویر سردار سیدرضی قاب عکس دختری 20 ساله بنشیند میان حجله معراج الشهدا! همان عکسی که اولین بار همه ما را با فائزه آشنا کرد.

عکسش را در یادمان شهدای کردستان گرفته بود همین پارسال.

وقتی با چادر و چفیه سبز رنگش کنار آن تابلوی با ولایت تا شهادت ایستاد و چشم دوخت به دور دست ها هیچ یک از دوستانش فکر نمی کردند یک روز این قاب دست به دست بچرخد و زیرش بنویسند: فائزه رحیمی به شهادت رسید! اما همه می دانند رمز و راز شهادت فائزه هر چه باشد برمی گردد به همان راهیان نور و عطر کربلایی اش! به همان شوخی های شاید جدی فائزه که هر شربتی برای رفع عطش به دستش می دادند می گفت: بچه ها بخورید ان شاءالله که این یکی، دیگه شربت شهادت باشه! .

هرچند می خندیدند اما برای فائزه واقعا شربت شهادت بود.

گواهش هم همین جمعیتی که خودشان را رسانده اند به گلزار شهدا و منتظرند عزیز از سفر برگشته مان، حاجیه کرمان از راه برسد و او را بسپارند به قطعه 28 بهشت زهرا، به شهیده ناهید فاتحی کرجو سمیه کردستان که حالا قرار است یک عمر همسایه فائزه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت لباس تک سایز پسرانه نیست!

شهادت لباس تک سایز پسرانه نیست!