مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:402024-01-17اجتماعي

مینی بوس های آلاینده در یزد مجوز فعالیت نمی‎گیرند


معاون اجرایی سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: با توجه به شرایط آلایندگی و مشکلات فنی مجوز فعالیت برای مینی بوس های مدل 64 به پایین تر صادر نخواهد شد.

- ایسنا/یزد معاون اجرایی سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: با توجه به شرایط آلایندگی و مشکلات فنی مجوز فعالیت برای مینی بوس های مدل 64 به پایین تر صادر نخواهد شد.

مجید فلاحتی در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: تقریبا 890 دستگاه مینی بوس تحت پوشش 27 موسسه مینی بوسرانی با سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری همکاری می کنند که بالغ بر 80 درصد آنها سالها از سن فرسودگیشان گذشته است.

وی درباره شرایط ناوگان مینی بوسی استان نیز افزود: عمر ناوگان مینی بوسی از 30 تا 40 سال است، از این رو پیگیری ها با موسسات درحال انجام است که ماشین مدل پایین تر از سال 64 به سازمان معرفی نکنند چرا که با توجه به شرایط آلایندگی و مشکلات فنی مجوز فعالیت برای آنها صادر نخواهد شد.

معاون اجرایی سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری با بیان اینکه رانندگان توان مالی برای تعویض مینی بوس ها را ندارند و از سوی دیگر دولت بیش از 10 سال است که برای خرید اتوبوس و مینی بوس یا نوسازی حمایتی نداشته است، افزود: اما شهرداری در شرایطی که بضاعتی در این حوزه ندارد، اقداماتی را برای نوسازی و بهسازی در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینی بوس های آلاینده در یزد مجوز فعالیت نمی‎گیرند

مینی بوس های آلاینده در یزد مجوز فعالیت نمی‎گیرند