مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:172024-01-18بين الملل

دیدار بارزانی ها با سفرای آمریکا و انگلیس در عراق


رییس منطقه کردستان عراق و رییس حزب دموکرات کردستان عراق شب گذشته (چهارشنبه) با سفرای آمریکا و انگلیس دیدار و گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شب گذشته (چهارشنبه) النا رومانسکی سفیر آمریکا و استفان هیچن سفیر انگلیس در بغداد به اربیل سفر کرده و با مسعود بارزانی رییس حزب دموکرات کردستان و نیچروان بارزانی رییس کردستان عراق دیدار کردند.

دیدار سفرای آمریکا و انگلیس از اربیل پس از آن رخ می دهد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز سه شنبه از حمله موشکی به مقر موساد در حومه اربیل خبر داد که به کشته شدن رابط موساد در اقلیم کردستان منجر شد.

سفیر آمریکا در دیدار با مسعود بارزانی با تکرار مواضع خصمانه خود، حمله موشکی سپاه پاسداران را غیر قابل توجیه دانست و مدعی شد که محل اصابت موشک، محل سکونت مردم غیرنظامی بوده است.

رومانسکی و بارزانی همچنین در خصوص اقدامات کمیته به اصطلاح حقیقت یاب برای بررسی حمله موشکی سپاه پاسداران و همچنین اوضاع سیاسی و امنیتی عراق و منطقه گفت و گو کردند.

استیفان هیچن سفیر انگلیس نیز در دیدار با مسعود بارزانی گفت که برای اعلام همبستگی و حمایت کشورش از اقلیم کردستان به اربیل سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار بارزانی ها با سفرای آمریکا و انگلیس در عراق

دیدار بارزانی ها با سفرای آمریکا و انگلیس در عراق