مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:352024-01-17ورزشي

لزوم فراهم شدن فضا برای فعالیت اجتماعی بیماران خاص


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر لزوم فراهم کردن فضا برای فعالیت اجتماعی و ورزشی جامعه هدف توسط هیات های متولی تاکید کرد و گفت: فراهم شدن فضا به خارج شدن بیماران از کنج خانه ها کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی ورزش های خاص و پیوند اعضای استان زنجان که با حضور فاطمه هاشمی، رییس این فدراسیون برگزار شد، با تقدیر از هیات رییسه هیات ورزش های خاص استان اظهار کرد: نام این افراد هر جا که نیاز به انجام کار خیر باشد شنیده می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: همانطور که ورزشکاران هیات ورزش های خاص و پیوند اعضا خاص هستند دیگر فعالان این عرصه هم خاص محسوب می شوند و در واقع این افراد امیدآفرینی کرده و این مهم را در بین جامعه هدف ارتقا می دهند.

وی بر لزوم فراهم کردن فضا برای فعالیت اجتماعی و ورزشی جامعه هدف توسط هیات متولی تاکید کرد و گفت: فراهم شدن فضا به خارج شدن بیماران از کنج خانه ها کمک خواهد کرد.

بازرگان با تاکید بر لزوم فعالیت در بعد همگانی ورزش افزود: ولی بعد قهرمانی ورزش منجر به ایجاد شور و شوق می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان مشارکت را از مولفه های لازم برای بقای هر سیستم دانست و ادامه داد: بیماران هم باید نسبت به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فراهم شدن فضا برای فعالیت اجتماعی بیماران خاص

لزوم فراهم شدن فضا برای فعالیت اجتماعی بیماران خاص