مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:402024-01-10سياسي

لزوم توجه مسئولان به جهاد تبیین و سیاست تشویقی در افزایش جمعیت مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان نمی توانند ببینند قشر بانوان اینگونه حافظان دین و انقلاب و اجتماع باشند گفت: امروز وظیفه خواهران ما بیشتر و سنگین تر شده، - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان نمی توانند ببینند قشر بانوان اینگونه حافظان دین و انقلاب و اجتماع باشند گفت: امروز وظیفه خواهران ما بیشتر و سنگین تر شده، جهاد تبیین بر همه لازم است، مسئولان باید سیاست تشویقی جهت افزایش جمعیت را در پیش بگیرند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در دیدار با جمعی از بانوان دستگاه های اجرایی، ضمن گرامیداشت مقام زن اظهار کرد: فاجعه تروریستی کرمان و حوادثی که در غزه اتفاق می افتد و زنان بی دفاع بی پناه که با بمباران ها و شرایط سخت زمستانی با انواع کمبودها و فقدان امنیت مواجه هستند مایه تاسف است.

وی افزود: ما در طول هشت سال 10هزار و 400 شهید و غزه در سه ماه 22هزار شهید داده که نشان از اوج فاجعه است، ما قلبا از جنایت صهیونیست ها تنفر داشته و حامی غزه ای های مظلوم هستیم که این مصداقی از همدلی است.

آیت الله محمدی لایینی یادآور شد: متاسفانه در این روزها در فضای مجازی یک عده کوته فکر، کوته بین و مزدور به سردار سلیمانی ها توهین می کنند، غزه ای ها را محکوم کرده و صهیونیست ها را می ستایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه مسئولان به جهاد تبیین و سیاست تشویقی در افزایش جمعیت مازندران

لزوم توجه مسئولان به جهاد تبیین و سیاست تشویقی در افزایش جمعیت مازندران