مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:152024-01-14سياسي

پیرهادی: ایمن سازی باغ کتاب باید با قید فوریت انجام شود


عضو شورای شهر تهران درباره ناایمن بودن باغ کتاب تهران گفت: حتی فردا هم دیر است و موضوع باغ کتاب همین امروز باید با قید فوریت بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران امروز با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران و اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران ضمن تبریک حلول ماه رجب، درباره اماکن ناایمن تهران گفت: بعضی از اماکن غیرایمن در تهران برای اماکن و نهادهای دولتی است که با هزینه های خیلی کم می توان آن ها را ایمن سازی کرد.

اماکن غیرایمن و پرخطر که در گزارشات مدیریت بحران هم است باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

پیرهادی با اشاره به گزارشات آتشنشانی و ستاد مدیریت بحران بیان کرد: بعضی از این ساختمان ها مثل باغ کتاب در هنگام آتش سوزی ناایمن است و نباید وقتی اتفاق خطرناکی افتاد تازه به فکر آن باشیم، حتی فردا هم دیر است و موضوع باغ کتاب همین امروز باید با قید فوریت بررسی شود.

در ادامه این عضو شورای شهر درباره افزایش آمار تصادفات در تهران افزود: در تهران آمار تصادفات روبه افزایش است درصورتی که براساس آمار WHO (سازمان بهداشت جهانی) این آمار در کشورهای دیگر کاهشی است و حتی در کشورهای در حال توسعه تا 50 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرهادی: ایمن سازی باغ کتاب باید با قید فوریت انجام شود

پیرهادی: ایمن سازی باغ کتاب باید با قید فوریت انجام شود