مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 23:152024-01-07سياسي

شهرک های نوساز شیراز فضای مناسب فرهنگی ـ مذهبی ندارند/ انتقاد از کمبود پارکینگ


رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شیراز از عدم فضای مناسب فرهنگی ـ مذهبی در شهرک های نوساز شیراز انتقاد کرد و خواستار توجه متولیان و سازمان های مربوطه به این مسئله شد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شیراز از عدم فضای مناسب فرهنگی ـ مذهبی در شهرک های نوساز شیراز انتقاد کرد و خواستار توجه متولیان و سازمان های مربوطه به این مسئله شد.

محمدرضا هاجری امروز، 17 دی ماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تسلیت به شهادت رسیدن شماری از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان گفت: شهادت جمعی از خوبان عالم در سالگرد شهید بین الملل، سردارسلیمانی توسط منفورترین و مبغوض ترین گروهک تروریستی و حمایت دولت های بالذات تروریست آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان داد با ظالمان و ستمگران عالم باید با زبان و رفتار خودشان برخورد کرد، تا احساس نکنند در عالم هر خبطی بخواهند می توانند انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه امروز، جبهه مقاومت اسلامی در یمن، لبنان، فلسطین اشغالی، عراق، غزه، سوریه، خواب راحت را از رژیم های پوشالی و سلطه گر ربوده است، افزود: شهادت زوار سردار حرم، افکار عمومی جهان را به سوی آرمان ها و ارزش های الهی فوج فوج می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های نوساز شیراز فضای مناسب فرهنگی ـ مذهبی ندارند/ انتقاد از کمبود پارکینگ

شهرک های نوساز شیراز فضای مناسب فرهنگی ـ مذهبی ندارند/ انتقاد از کمبود پارکینگ