مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:302023-12-25اجتماعي

اجرای دستورالعمل تفکیک زباله از مبدا در 122 روستای شهرستان رودسر


فرماندار رودسر، با بیان اینکه 122 روستای شهرستان دستورالعمل تفکیک زباله از مبدا را اجرایی کرده اند، گفت: امیدواریم با استفاده از دانش بومی و تکنولوژی های روز که توسط نخبگان و مهندسی داخلی معرفی می شود، - ایسنا/گیلان فرماندار رودسر، با بیان اینکه 122 روستای شهرستان دستورالعمل تفکیک زباله از مبدا را اجرایی کرده اند، گفت: امیدواریم با استفاده از دانش بومی و تکنولوژی های روز که توسط نخبگان و مهندسی داخلی معرفی می شود، بتوانیم چالش زباله را رفع کنیم.

محمد حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید استاندار گیلان مبنی بر مدیریت پسماند شهری و روستایی در استان، اظهار کرد: در این راستا بحث آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را با کمک سمن های زیست محیطی در دستور کار قرار دادیم.

وی با تاکید بر لزوم جلب مشارکت و مساعدت دهیاران با هدف تفکیک زباله از پسماند، افزود: ماه گذشته اجلاس دهیاران شهرستان رودسر را برگزار کردیم، زیرا روستاها یکی از مراکز تولید پسماند هستند و ساماندهی پسماند در روستاها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار رودسر با بیان اینکه 122 روستای شهرستان دستورالعمل تفکیک زباله از مبدا را اجرایی کرده اند، گفت: در جریان بازدید از مرکز دپوی پسماند چابکسر، شاهد اقدامات خوبی در راستای تفکیک زباله بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دستورالعمل تفکیک زباله از مبدا در 122 روستای شهرستان رودسر

اجرای دستورالعمل تفکیک زباله از مبدا در 122 روستای شهرستان رودسر