مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:452024-01-03سياسي

اندیشه و مکتب حاج قاسم سیلمانی موجب زنده بودن محور مقاومت است


فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه نزسا گفت: حاج قاسم پرورش یافته مکتب عاشورا بود و امروز اندیشه، راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی موجب زنده بودن محور مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، سرتیپ دوم پاسدار قربان محمد اشعری ظهر امروز در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد طفلان مسلم این شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین خدمات شهید سلیمانی خدمت به اهل بیت و حرمین اهل بیت علیهم السلام در عراق است و همین ساماندهی موکب ها در اربعین و ساخت وسازهای عتبات عالیات را انجام داد.

وی بابیان اینکه این ها گوشه ای از یادگاران حاج قاسم سلیمانی است که امروز دشمن متوجه شده با شهادت حاج قاسم راه و مکتب وی بسیار تأثیرگذارتر از زمان حیاتش بود، تصریح کرد: نام حاج قاسم برای مردان و زنان سوری، ایزدی ها، اهل سنت، کردها، مسیحی ها و.

یک نام آزادکننده و ناجی است و به همین دلیل دشمن از شهادت شهید سلیمانی ضرر بیشتری برد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه سپاه با تأکید بر این موضوع که امروز اندیشه، راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی موجب زنده بودن محور مقاومت است، گفت: اگر به حدود 50 سال قبل نگاه کنید، می بینید که اسراییل در یک جنگ شش روزه توانست سه ارتش قوی عربی را با تعدادی هم پیمانان آن ها شکست دهد اما امروز یک گروه قلیل و کوچک توانسته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه و مکتب حاج قاسم سیلمانی موجب زنده بودن محور مقاومت است

اندیشه و مکتب حاج قاسم سیلمانی موجب زنده بودن محور مقاومت است