مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:202024-01-11ورزشي

آدینه حساس ورزش اصفهان با 4 میزبانی


در یکی از حساس ترین هفته های رقابت نمایندگان ورزش اصفهان، تیم های فوتبال زنان، فوتسال مردان، بسکتبال زنان و هندبال زنان نصف جهان میزبان خواهند بود.

- ایسنا/اصفهان در یکی از حساس ترین هفته های رقابت نمایندگان ورزش اصفهان، تیم های فوتبال زنان، فوتسال مردان، بسکتبال زنان و هندبال زنان نصف جهان میزبان خواهند بود.

در حالی که فقط هشت هفته از رقابت ها لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سال 1402 باقی مانده است، تیم گیتی پسند به عنوان تنها نماینده اصفهان در این لیگ با نمایش خیره کننده با کسب 52 امتیاز و فاصله 12 امتیازی با تیم دوم جدول در رده جایگاه نخست جدول لیگ قرار گرفته است.

گیتی ها در یکی از حساس ترین دیدارهای پیش رو فردا (جمعه، 22 دی ماه) از ساعت 16 در سالن پیروزی اصفهان مقابل سن ایچ ساوه صف آرایی خواهند کرد.

ساوه ای ها نیز با شکست 8 بر 6 مس سونگون ورزقان آن هم در خانه حریف، قدرت خود را نشان داده اند و با انگیزه بالا برای شکست صدرنشین به اصفهان می آیند.

در ادامه پایان هفته توپ وتور اصفهان، رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه های کشور جام کوثر روز جمعه (22 دی ماه) پیگیری می شود که طلایی ها از ساعت 13 در باغ فردوس میزبان کردستان خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدینه حساس ورزش اصفهان با 4 میزبانی

آدینه حساس ورزش اصفهان با 4 میزبانی