مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:202024-01-13سياسي

آثار هنری باید مقوم پیوند بیشتر ایران و هند باشد


«رودرا گاوراو شرست» سفیر هند در جمهوری اسلامی ایران با حضور در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفت وگو کرد.

- رودرا گاوراو شرست سفیر هند در جمهوری اسلامی ایران با حضور در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در دیدار با سفیر هند به تبیین نقش و جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی در ایران پرداخت و اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی عالی ترین شورای علم و فناوری و فرهنگی و اجتماعی است و سران سه قوه در جلسات این شورا حضور دارند.

اعضای حقیقی و حقوقی آن را مقام معظم رهبری انتخاب می کند، سیاست گذاری و حکمرانی علم و فناوری و فرهنگی و اجتماعی در این شورا انجام می شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: چهار ستاد در این شورا حضور دارند؛ ستاد علم و فناوری، ستاد تعلیم و تربیت، ستاد فرهنگی و نیز اجتماعی فعالیت می کنند و غیر از این ستادها، میزهای تخصصی دیده شده است و کارهای کارشناسی را انجام می دهند و مصوبات این شورا از طریق رییس جمهور به دستگاه ها ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنری باید مقوم پیوند بیشتر ایران و هند باشد

آثار هنری باید مقوم پیوند بیشتر ایران و هند باشد