مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 21:152024-01-02سياسي

اولین همایش «سادات تشیع و تسنن استان تهران» برگزار شد


اولین همایش «سادات تشیع و تسنن استان تهران» با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی خانواده های سادات، شهدا و ایثارگران شیعه و سنی در سالن اجتماعات وزارت تعاون، - اولین همایش سادات تشیع و تسنن استان تهران با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی خانواده های سادات، شهدا و ایثارگران شیعه و سنی در سالن اجتماعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده دبیر کل بنیاد سادات و رییس شورای سادات استان تهران ضمن خوش آمد گویی به فلسفه حکمرانی سادات پرداخت و گفت: حمکرانی سادات اینجاست که حمکرانی بدون منت دارند.

در بخش دیگری از این مراسم مجید صمدیان مدیر عامل بنیاد سادات کشور نیز با ارائه گزارشی از این بنیاد گفت: مهمترین هدف ما ایجاد شبکه منسجم و متحد از سادات است.

ساداتی که همیشه محور وحدت و اثر گذار بوده اند، برای ایجاد این شبکه سازی شورای سادات در استان ها تشکیل شد که متشکل از رییس و دبیر شورا و اعضای شورای هر استان از میان سادات شاخص در هر بخشی از صنوف، روحانیت و دانشگاهیان و سایر اقشار محتلف اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که ما در طول این مدت انجام دادیم ایجاد ظرفیت ها و شناخت مناطق سادات نشین استان ها است، تکریم سادات یک ریشه تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش «سادات تشیع و تسنن استان تهران» برگزار شد

اولین همایش «سادات تشیع و تسنن استان تهران» برگزار شد