مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:362024-01-05سياسي

محکومیت عملیات تروریستی کرمان توسط خوزستانی ها+عکس و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مردم خوزستان در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان در این اقدامام ددمنشانه در زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید شکرخدا بهمنی، سردار شهید علیرضا داوودی و سردار شهید کرم سیاهپور راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی ظهر امروز جمعه 15 دی ماه سال 1402 بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از در نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار شهید بهنام محمدی راد، سردار شهید غلامعباس عبایسی مکوند، سردار شهید مصدق طاهری و سردار شهید سیدعیسی موسوی برگزار شد که شرکت کنندگان بر علیه عاملان این جنایت ترویستی در جمع زائران سردا سپهبد حاج قاسم سلیمانتی شعارهایی سر دادند.

حضور دهه هفتادی ها، دهه هشتادی ها و جوانان و نوجوانان استان خوزستان دیار سردار شهید محمدکریم ممبینی و سردار رضا شهنی فیض در راهپیمایی محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان چشمگیر بود که با در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت این اقدام تروریستی شعار دادند.

راهپیمایی مردم اهواز هم بر در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) در بلوار آیت الله بهبهانی آغاز شد که مردم اهواز با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل عملیات تروریستی در مسیر گلزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت عملیات تروریستی کرمان توسط خوزستانی ها+عکس و فیلم

محکومیت عملیات تروریستی کرمان توسط خوزستانی ها+عکس و فیلم