مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:152024-01-16اقتصادي

اجرای بیش از 3000 طرح اشتغال برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از سه هزار طرح اشتغال زایی از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان این نهاد و دیگر اقشار نیازمند در استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از سه هزار طرح اشتغال زایی از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان این نهاد و دیگر اقشار نیازمند در استان خبر داد.

قباد مبشری در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توانمندی سازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال برای آنان یکی از اهداف اساسی کمیته امداد است، گفت: در همین خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد با هدف خودکفایی آنها و در نهایت خروج از چرخه حمایتی این نهاد انجام می گیرد.

وی در خصوص تسهیلات جزء 3 بند ب تبصره 18 قانون بودجه افزود: در این خصوص به کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 107 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

مبشری اظهارکرد: از مقدار تسهیلات اختصاص یافته به کمیته امداد درخصوص جزء 3 بند ب تبصره 18، 75 میلیارد و 400 میلیون تومان برای 562 پرونده به بانک های عامل استان ابلاغ شده است که درخصوص پرداخت این تسهیلات به جامعه هدف کمیته امداد انتظار همکاری بانکها را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 3000 طرح اشتغال برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از 3000 طرح اشتغال برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد