مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:452024-01-03سياسي

روند بررسی لایحه بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق


عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 به ارائه توضیحاتی درباره چگونگی بررسی لایحه بودجه سال آینده در این کمیسیون و صحن علنی مجلس پرداخت.

- عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 به ارائه توضیحاتی درباره چگونگی بررسی لایحه بودجه سال آینده در این کمیسیون و صحن علنی مجلس پرداخت.

حجت الاسلام احد آزادی خواه در گفت و گو با ایسنا در تشریح روند بررسی لایحه بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق بیان کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس کمیسیون تلفیق 10 روز فرصت برای بررسی جزییات بخش اول لایحه بودجه دارد که امکان تمدید آن تا 20 روز هم وجود دارد.

بعد از اتمام بررسی، گزارش کمیسیون تلفیق به صحن علنی ارائه می شود.

وی ادامه داد: برای ما مواردی همچون همسان سازی حقوق بازنشستگان، پرداخت پول گندمکاران و اتخاذ تمهیدات برای تبصره 14 لایحه بودجه مهم بود که دولت برای عملیاتی شدن آن در بودجه همراهی خوبی داشت البته در این بین اتفاقاتی افتاد که خوشایند دولت و مجلس نبود؛ باید بودجه سال آینده به وحدت بین قوای مجریه و مقننه کمک کند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 افزود: بر این اساس جلسات کمیسیون تلفیق از شنبه هفته آینده (16 دی) آغاز می شود؛ تلاش ما این است که در موعد قانونی و مقرر گزارش کمیسیون تلفیق به صحن علنی برای بررسی نمایندگان ارجاع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بررسی لایحه بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق

روند بررسی لایحه بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق