مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:052023-12-30سياسي

مسئول مصری خبر داد: احتمال بازگشت قریب الوقوع سفرای ایران و مصر به دو کشور


با توجه به بازگشت روابط تهران و ریاض و گفت وگوی تلفنی اخیر رییس جمهور ایران با همتای مصری خود، یک مسئول مصری از بازگشت قریب الوقوع روابط تهران و قاهره خبر داد.

- با توجه به بازگشت روابط تهران و ریاض و گفت وگوی تلفنی اخیر رییس جمهور ایران با همتای مصری خود، یک مسئول مصری از بازگشت قریب الوقوع روابط تهران و قاهره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رخا احمد حسن، عضو شورای امور خارجی مصر در گفت گو با اسپوتنیک با اشاره به این مساله و تبریک پیروزی السیسی در انتخابات توسط ابراهیم رییسی گفت: بازگشت سفرای ایران و مصر احتمالا به زودی انجام خواهد شد و تبریک پیروزی عبدالفتاح السیسی از سوی همتای ایرانی اش نشان می دهد که روابط میان تهران و قاهره به بالاترین سطح رسیده است.

وی تاکید کرد که روسای جمهور ایران و مصر در این گفت وگو درمورد مسائل متعددی از جمله بازگشت روابط دو کشور و پرونده های منطقه ای مانند غزه و دریای سرخ رایزنی کردند.

این مسئول مصری خاطرنشان کرد که سطح روابط میان دو کشور در حال حاضر نشان دهنده قریب الوقوع بودن بازگشت سفرای دو کشور است و از اظهارات سلطان هیثم بن طارق، سلطان عمان نیز می توان فهمید که وی به این پرونده پرداخته است.

رخا احمد حسن خاطرنشان کرد که تبادل سفرا ممکن است بعد از مراسم تحلیف عبدالفتاح السیسی برای دوره جدید ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول مصری خبر داد: احتمال بازگشت قریب الوقوع سفرای ایران و مصر به دو کشور

مسئول مصری خبر داد: احتمال بازگشت قریب الوقوع سفرای ایران و مصر به دو کشور