مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:452024-01-17بين الملل

عملیات مقتدرانه سپاه بازدارنده و غرورآفرین بود


رییس جهاد دانشگاهی گلستان عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مقر تروریست ها را اقدامی بازدارنده قلمداد کرد و گفت: این اقدام شجاعانه موجب می شود دشمنان نتوانند جنایت های بعدی را مرتکب شوند.

- ایسنا/گلستان رییس جهاد دانشگاهی گلستان عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مقر تروریست ها را اقدامی بازدارنده قلمداد کرد و گفت: این اقدام شجاعانه موجب می شود دشمنان نتوانند جنایت های بعدی را مرتکب شوند.

ابراهیم شهبازی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام مقر گروهک داعش و پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق اظهار کرد: ما منتظر پاسخ کوبنده فرزندان برومند این سرزمین بودیم و این پاسخ در مکان و زمان مشخص به صلاحدید نیروهای نظامی و سیاسی ما اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه پاسخ کوبنده سپاه به کسانی که عامل جنایت کرمان بودند موجی از شادی را در میان مردم ایجاد کرده است، گفت: امروز ما با غرور و افتخار سر خود را بالا می گیریم و قطعاً چنین پاسخ های به موقع و درست موجب خواهد شد که هیچ دشمنی به خود اجازه ندهد حتی نگاه چپ به خاک ما داشته باشد.

رییس جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنیا نشان داد که قدرت موشکی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مقتدرانه سپاه بازدارنده و غرورآفرین بود

عملیات مقتدرانه سپاه بازدارنده و غرورآفرین بود