مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:402024-01-16حوادث

ارسال یخ های 100،000 ساله از گرینلند به کافه های امارات (+عکس)


یک استارت آپ در گرینلند ارسال یخ های یخچال های طبیعی به کافه هایی در فاصله 7،600 کیلومتری در دبی را آغاز کرده و ادعا می کند که این ماده 100 هزار ساله «پاک ترین ماده روی زمین» است.

- ارسال یخ های 100،000 ساله از گرینلند به کافه های امارات (+عکس) یک استارت آپ در گرینلند ارسال یخ های یخچال های طبیعی به کافه هایی در فاصله 7،600 کیلومتری در دبی را آغاز کرده و ادعا می کند که این ماده 100 هزار ساله پاک ترین ماده روی زمین است.

Arctic Ice شرکت مستقر در نوک، پایتخت گرینلند، قرار است یخ 100 هزار ساله را از یخچال های قطب شمال گرفته و آن را به خارج از کشور صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزیاتو، به گفته این شرکت، این یخ در طول هزاران سال فشرده شده و درنتیجه حباب ندارد و کندتر از یخ های معمولی ذوب می شود.

قرار است این کار تجربه مجلل تری را برای مشتریان سرویس های خاص در کافه های دبی به ارمغان بیاورد و اطمینان حاصل شود که نوشیدنی های کمتر رقیق می شوند.

این شرکت در وب سایت خود این یخ ها را خالص ترین یخ جهان که به طرز فوق العاده ای از یخچال های طبیعی بکر گرینلند گرفته شده توصیف کرده است.

در توضیحات همچنین آمده است که یخ قطب شمال مستقیماً از یخچال های طبیعی قطب شمال که بیش از 100 هزار سال در حالت یخ زده بود اند نشأت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال یخ های 100،000 ساله از گرینلند به کافه های امارات (+عکس)

ارسال یخ های 100،000 ساله از گرینلند به کافه های امارات (+عکس)