مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:252023-12-27سياسي

به رتبه 17 جهانی در علوم اعصاب اکتفا نشود


رییس مؤسسه علوم شناختی با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند و امکانات کشور، گفت: در حال حاضر دارای رتبه 17 جهانی در حوزه علوم اعصاب هستیم که نباید به این میزان اکتفا شود.

- رییس مؤسسه علوم شناختی با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند و امکانات کشور، گفت: در حال حاضر دارای رتبه 17 جهانی در حوزه علوم اعصاب هستیم که نباید به این میزان اکتفا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کمال خرازی در دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با اشاره به رتبه اول ایران در حوزه علوم اعصاب در خاورمیانه، گفت: ما نباید به این حد اکتفا کنیم و با توجه به استعدادهایی که در کشور وجود دارد، باید تلاش شود تا به رتبه های بالاتری دست یابیم.

وی برگزاری این کنگره را نقش مهمی در تشویق دانشجویان برای ورود به حوزه های مرتبط با علوم اعصاب دانست و ادامه داد: در حاشیه این کنگره نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت های فناور و دانش بنیان برپا شده که نشان می دهد پایه های تولید و بهره برداری از امکانات تولید شده در کشور گذاشته شده است و فناوری های این حوزه رو به توسعه دارد.

خرازی با بیان اینکه نباید به این سطح از تلاش ها اکتفا شود، ادامه داد: مسؤولان باید به این حوزه تاثیرگذار توجه کنند، چرا که این علوم در نقشه جامع علمی کشور در ردیف الف قرار گرفته است و لازم است زیر ساخت های توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رتبه 17 جهانی در علوم اعصاب اکتفا نشود

به رتبه 17 جهانی در علوم اعصاب اکتفا نشود