مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:052024-01-10سياسي

رییس سازمان بسیج سازندگی: در جنگ شناختی، سخنرانی برای مردم جایگاهی ندارد


جهادگران باید ایمان را در عمل نشان دهند؛ چرا که مردم از سخنرانی خسته اند.

در جنگ شناختی سخنرانی خیلی جایی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه جشنواره ملی جهادگران طلاب بسیجی با حضور بیش از 150 نفر از طلاب جهادگر بسیجی، امروز در سالن شهید محلاتی ستاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی، رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، سیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی از جمله حاضران این مراسم بودند.

  قریشی در بخشی از این مراسم خطاب به طلاب بسیجی جهادگر گفت: شما هم در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی هم با توجه به رسالت اصلی آخوندی که بر عهده دارید، به عنوان جهادگران عرصه تبیین هم هستید و در جهت فرمان مقام معظم رهبری که جهاد تبیین را جهادی قطعی و فوری می دانند، تلاش می کنید.

جهادی که یک انسان مسلمان با گذشتن از جان و مالش در راه توحید و پایداری اسلام و اقامه شعائر دینی تلاش می کند و تمام امکانات مادی و معنوی خود اعم از جان و مال خود را سرمایه این تلاش خود قرار می دهد.

   جهاد تبیین باید در همه عرصه ها انجام شود جانشین سازمان بسیج مستضعفین درباره جهاد تبیین ادامه داد: این جهاد، جهادی است که قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج سازندگی: در جنگ شناختی، سخنرانی برای مردم جایگاهی ندارد

رییس سازمان بسیج سازندگی: در جنگ شناختی، سخنرانی برای مردم جایگاهی ندارد