مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:302023-12-30سياسي

رییس کل دادگستری تهران: عملکرد شوراهای حل اختلاف استان تهران قابل قبول است


عملکرد شوراهای حل اختلاف استان تهران در حوزه ارتقای صلح و سازش و تعامل با واحدهای قضایی در جهت تلاش برای مصالحه مثبت و قابل قبول است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، نشست شورای معاونین دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین صادقی رییس مرکز توسعه حل اختلاف و معاونان وی با موضوع تعامل و هماهنگی فی مابین در موضوع داوری و آخرین وضعیت راه اندازی دادگاه های صلح مطابق با قانون جدید برگزار شد.

علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در این نشست ضمن قدردانی از تعامل مثبت و سازنده مرکز توسعه حل اختلاف با مجموعه قضایی استان تهران گفت: شرایط کاری شوراهای حل اختلاف در استان تهران به لحاظ اقتضائات زندگی شهری در پایتخت در مقایسه با سایر استان ها متفاوت و حتی از جهاتی دشوار است؛ اما با این حال عملکرد شوراهای حل اختلاف استان تهران در حوزه ارتقاء صلح و سازش و تعامل با واحدهای قضایی در جهت تلاش برای مصالحه مثبت و قابل قبول است.

رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه تمرکز شوراهای حل اختلاف در استان تهران بر افزایش میزان صلح و سازش است، گفت: شوراهای حل اختلاف استان تهران در معیت مجتمع ها و واحدهای قضایی نقش مهم و موثری در کنترل ورودی دارند و با ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری تهران: عملکرد شوراهای حل اختلاف استان تهران قابل قبول است

رییس کل دادگستری تهران: عملکرد شوراهای حل اختلاف استان تهران قابل قبول است