مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:052024-01-01سياسي

هرگونه معامله با صهیونیست ها حرام است


آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله نوری همدانی و آیت الله سبحانی در پاسخ به استفتایی، هرگونه معامله با واسطه و یا بی واسطه با صهیونیست ها را حرام و خلاف شرع اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خبر قم،  آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله نوری همدانی، آیت الله سبحانی در پاسخ به استفتایی، هرگونه معامله با واسطه و یا بی واسطه با صهیونیست ها را حرام و خلاف شرع اعلام کردند.

سوالات به شرح زیر است: ا.

بر حسب اطلاعات موثق درحالی که رژیم صهیونیستی اسراییل در حال جنگ و دشمنی با مسلمانان است از بعضی کشور های اسلامی سوخت و مواد غذای به اسراییل صادر می شود.

حکم شرعی اسلام در باره این معامله چیست؟ 2.

در شرایط جنگ و دشمنی اسراییل با ملت های مسلمان از پایگاه های آمریکا که در منطقه و برخی کشور های اسلامی قرار دارند سلاح های جنگی به سوی اسراییل بارگیری و حمل می شود حکم شرعی این اقدام چیست؟ لطفاً وظیفه مسلمانان در کشور های مذکور را بیان فرمایید؟ 3.

حکم شرعی معامله با شخصیت های حقیقی و حقوقی (شرکت های تولیدی و تجاری) که با رژیم متجاوز و اشغالگر اسراییل روابط تجاری دارند یا از سود معاملات خود به اسراییل کمک مالی می کنند چیست؟ آیا معامله با آن ها جایز است؟ خرید محصولات آن ها چگونه است؟ آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به این سوالات اعلام کرد: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه معامله با صهیونیست ها حرام است

هرگونه معامله با صهیونیست ها حرام است