مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:102023-12-28سياسي

رایزنی امیرعبداللهیان با دبیر شورای عالی امنیت ملی ارمنستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار گفتگو با مقامات ارمنستان به ایروان سفر کرده است، - وزیر امورخارجه کشورمان با آرمن گریگوریان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ارمنستان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار گفتگو با مقامات ارمنستان به ایروان سفر کرده است، با آرمن گریگوریان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار با تبریک تولد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغازسال نوی میلادی، با ابراز خرسندی از روند رو به رشد مناسبات دو کشور، تاکید کرد با توجه به توافق رییس جمهور کشورمان و نخست وزیر ارمنستان، روابط دوجانبه بایستی در مسیر جهش قرار گرفته و حرکت در مسیر افزایش حجم تبادل تجاری دو کشور تا سطح 3 میلیارد دلار می تواند یکی از، نشانه های ارتقا مناسبات باشد.

وزیر امور خارجه خارجه کشورمان با تاکید بر سیاست اصولی و ثابت جمهوری اسلامی ایران دایر بر حفظ مرز های بین المللی و تمامیت ارضی کشورها، ضرورت حل و فصل مسایل منطقه توسط کشور های خود منطقه را یاد آور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی امیرعبداللهیان با دبیر شورای عالی امنیت ملی ارمنستان

رایزنی امیرعبداللهیان با دبیر شورای عالی امنیت ملی ارمنستان