مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:502024-01-03اقتصادي

ادارات استان یزد پنجشنبه ها تعطیل شد


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد از تعطیلی و دورکاری ادارات استان یزد در پنجشنبه ها به غیر از ادارات خدمات رسان، مراکز درمانی و مدارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، محمدحسن پارساییان صبح امروز در نشست مدیریت بهره وری استان یزد با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی در تمام بخش ها اظهار داشت: یکی از بخش هایی که باید توجه بسیار خاصی به مدیریت انرژی داشته و مطابق با دستورالعمل های مشخص شده اقدام کنند، ادارات و ارگان ها هستند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با اشاره به انجام امور دستگاه های مشمول تعطیلی روز پنجشنبه به صورت دورکار، خاطرنشان کرد: هدف از اعمال تعطیلی دستگاه ها در این روز، صرفه جویی در مصرف انرژی و نیز اجرای محدودیت های ابلاغی برای افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور است.

وی با تاکید بر رعایت الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در دستگاه ها افزود: دستگاه ها ملزم به رعایت دمای 18 درجه سانتی گراد و همچنین روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموشی آن ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری هستند.

معاون استاندار یزد با اشاره به ضرورت خاموشی وسایل گرمایشی در روز های تعطیل گفت: استفاده از دستگاه های گازسوز استاندارد با برچسب ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات استان یزد پنجشنبه ها تعطیل شد

ادارات استان یزد پنجشنبه ها تعطیل شد