مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:062023-12-27سياسي

نجوای لالایی «مامان ایران» با قهرمان ایران


مادر شهید یعنی انسانی بزرگ و والا مقام، کسی که از بزرگ ترین دارایی که در زندگی داشت یعنی فرزندش گذشت تا راه خدا، رسم خدا، ارزش ها و آرمان های خدا گونه حفظ گردد و دشمن نتواند آن ها را زیر سوال ببرد.

مادران شهدا دِین بزرگی بر گردن تمام مردم دارند، اگر از من بپرسند لقب بزرگ ترین قلب به چه کسی می رسد بدون تردید نام مادران شهدا را می آورم؛ به مناسبت سالروز ارتحال بانوی بزرگ اسلام، حضرت ام البنین(س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده، به سراغ مادر شهید حسن حاج غفاری رفتیم و پای صحبت های او نشستیم که این گفت وگو تقدیم حضورتان می گردد: * سلام، ضمن تشکر از وقتی که در اختیار ما گذاشتید لطفاً خودتان را معرفی کنید.

سلام، زهرا حاج غفاری هستم که بچه ها مرا مامان ایران صدا می زنند؛ چهار پسر و دو دختر داشتم که از بین پسرانم، حسن شهید و حسین در کردستان طی حمله شیمیایی جانباز شد و دو سال پیش از دنیا رفت.

  مزار شهید حسن حاج غفاری در گلزار شهدای قم * پسرتان حسن آقا در چه سالی شهید شد؟ حسن آقا 5 اسفندماه سال 62 در عملیات خیبر در جزیره مجنون مورد اصابت خمپاره قرار گرفت و به درجه شهادت رسید، پیکرش بعد از 11 سال گمنامی به آغوشم بازگشت و در 5 اسفند سال 73 درست در روزی که شهید شده بود، به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجوای لالایی «مامان ایران» با قهرمان ایران

نجوای لالایی «مامان ایران» با قهرمان ایران