مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:202023-12-31سياسي

آقای استاندار، طرح ساماندهی مجتمع های باغشهری را متوقف کنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویی آرمان (عدالت خواه) دانشگاه شیراز در نامه ای خطاب به استاندار فارس خواستار متوقف کردن طرح ساماندهی مجتمع های باغشهری شد که متن کامل نامه به شرح زیر است: - آقای استاندار، طرح ساماندهی مجتمع های باغشهری را متوقف کنید! مجمع دانشجویی آرمان (عدالت خواه) دانشگاه شیراز در نامه ای خطاب به استاندار فارس خواستار متوقف کردن طرح ساماندهی مجتمع های باغشهری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویی آرمان (عدالت خواه) دانشگاه شیراز در نامه ای خطاب به استاندار فارس خواستار متوقف کردن طرح ساماندهی مجتمع های باغشهری شد که متن کامل نامه به شرح زیر است: بسم الله الذی أَمَرَ بالقسطجناب آقای دکتر ایمانیه، استاندار محترم استان فارس سلام علیکم نیک مستحضرید که بیش از یک دهه از تصویب طرح فلاحت در فراغت می گذرد، طرحی که نه تنها غیر فنی و غیر کارشناسی است که هیچ توجیه علمی و اقتصادی نداشته و تهدیدی بر منابع آب و خاک است.

همچنین لازم به یادآوری است که وجود باغ شهر ها از چالش های بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است که به دلیل تعریف نشدن در شهرسازی، هیچ گونه قوانینی در خصوص آن ها وجود ندارد!  با وجود تمام انتقادات و پرسش های دلسوزان، نه تنها طرح مذکور منتفی نگردید که اکنون ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای استاندار، طرح ساماندهی مجتمع های باغشهری را متوقف کنید!

آقای استاندار، طرح ساماندهی مجتمع های باغشهری را متوقف کنید!