مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:452023-12-29بين الملل

ستاره سریال «آخرین بازمانده از ما» خواستار آتش بس در غزه شد


آمریکایی، که با فصل اول سریال پرمخاطب «آخرین بازمانده از ما» نگاه ها را به خود معطوف کرد، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر آتش بس فوری در غزه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، پدرو پاسکال، بازیگر شیلیایی-آمریکایی که در فصل چهارم سریال پر مخاطب بازی تاج و تخت نیز نقش آفرینی کرده است، با انتشار تصویری که در آن پلاکارد همین حالا، آتش بس را در دست دارد، به خیل حامیان پایان دادن به جنگ در غزه پیوست.

در حالیکه اهالی هالیوود در اکثر موضوعات سیاسی مواضع یکسانی دارند، اما بمباران بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه نوار محاصره شده غزه که تاکنون باعث شهادت بیش از 21 هزار نفر شده، باعث آشکارشدن اختلاف نظرها در بین آنها گشته است.

پاسکال 48 ساله، که اولین نقش اصلی اش را در سریال مندلورین ساخته دیزنی پلاس بازی کرد، با قرار دادن لینک سازمان پزشکان بدون مرز، در صفحه اینستاگرامش، دنبال کنندگان خود را به کمک رسانی مالی به این سازمان تشویق کرد.

یکی از بازیگرانی که طی چندین اظهارنظر در شبکه های اجتماعی به حمایت از مردم فلسطین و توقف جنگ در غزه پرداخت، ملیسا باررا ستاره مکزیکی فرانچایز جیغ است.

وی در آخرین پست اینستاگرامی خود منتشر کرد، نوشت: امیدوارم نتوانید این واقعیت را نادیده بگیرید که تولد کودکی را جشن می گیرید که مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره سریال «آخرین بازمانده از ما» خواستار آتش بس در غزه شد

ستاره سریال «آخرین بازمانده از ما» خواستار آتش بس در غزه شد