مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:202024-01-15سياسي

باهنر: راه رسیدن به قدرت صندوق رای است


تمام ارکان جمهوری اسلامی با رای مردم شکل می گیرد، هرکس می خواهد نظریات و برنامه هایش اجرایی شود باید به پای صندوق رای برود.

- دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تمام ارکان جمهوری اسلامی با رای مردم شکل می گیرد، هرکس می خواهد نظریات و برنامه هایش اجرایی شود باید به پای صندوق رای برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا باهنر روز دوشنبه 25 دی 1402 در نشست مشارکت شهروندان در انتخابات و چالش های آن که در کانون وکلای دادگستری برگزار شد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای مشارکت در انتخابات بیان کرد:امسال بر خلاف همیشه معظم معظم رهبری پیش از شروع انتخابات بحث مشارکت را مطرح و دست اندرکاران را برای حضور پرشور دعوت کردند؛ به عبارتی در این دوره از انتخابات مشارکت اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: در انتخابات مجلس یازدهم و ریاست جمهوری 1400 رکورد کمترین میزان مشارکت ثبت شد که طی آن در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس به ترتیب 48 درصد و مجلس 42 درصد مشارکت داشتیم، این رقم در بسیاری از کشورهای با سابقه دموکراسی بیش از صد سال دموکراسی سابقه مطلوب و حدود 20 تا 40 است.

وی با بیان این که از ابتدای انقلاب میزان مشارکت تعبیر به مشروعیت می شود ، بیان کرد: در انتخابات سال 88 که حواشی و حوادث فراوانی رقم زده بود، مقام معظم رهبری از 40 میلیون رای دهنده صحبت کردند، در دوم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: راه رسیدن به قدرت صندوق رای است

باهنر: راه رسیدن به قدرت صندوق رای است