مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:252024-01-07سياسي

نواقص در حوزه فرهنگی احصا و برطرف شود


مباحث فرهنگی مقوله بسیار حائز اهمیتی است که بعضا از سوی کارگزاران و مسوولین مورد غفلت واقع شده و در حوزه فرهنگ خوب کار نکرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز، امروز در جلسه اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره های سازمان بسیج هنرمندان استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ و هنر، گفت: مباحث فرهنگی مقوله بسیار حائز اهمیتی است که بعضا از سوی کارگزاران و مسوولین مورد غفلت واقع شده و در حوزه فرهنگ خوب کار نکرده ایم.

وی افزود: ممکن است در مباحث فرهنگی فعالیت کرده باشیم اما به میزانی که دشمن کار کرده، ما کار نکرده ایم.

در جنگ سخت دشمن مشخص است و وقتی حمله می کند ما خاکریز می زنیم و همه یکصدا با هم جبهه واحد تشکیل می دهند و اقدام به مقابله می کنند اما در جنگ نرم و فرهنگی دشمن و طرف مقابل ما خیلی ملموس نیست و جبهه واحد هم تشکیل نمی دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز فرهنگ را ابزار قدرتمندی برای تاثیرگذاری خواند و بیان کرد: تنها راهکار جبران عقب ماندگی های این حوزه، تشکیل و ایجاد یک جبهه واحد فرهنگی است تا هنگام حمله دشمنان، یک خط بهم پیوسته ایجاد شود که دشمن نتواند رسوخ و نفوذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواقص در حوزه فرهنگی احصا و برطرف شود

نواقص در حوزه فرهنگی احصا و برطرف شود